укр
0

Нові тенденції в кондитерській справі

Нові тенденції в кондитерській справі

Поділитись в соцмережі:

 

Професійна виносна кухня

За останній час стала модною кухня на винос. Найелітніші кондитерські майстерні і розкішні ресторани почали цікавитися "нижнім" сегментом, чого раніше не було. Власники охоче відкривають невеликі магазинчики і кафе для продажу тістечок на винос.

І тут прикладом може бути історія паризького готелю Le Meurice, де в 2013 році почали розпродавати виносні раніше недоступні вироби. Це було грандіозно і мало успіх, адже кожен міг спробувати фірмову випічку, незважаючи на високі ціни. У недавні часи адміністрація готелю попросила свого кондитера, Седріка Гроле, знизити ціни на десерти, щоб зробити їх доступнішими для широкого загалу.

"Мобільні" тістечка

Даний напрямок пов'язаний з попереднім - порційні упаковки з різними десертами і снеки все більш набирають популярності. Кондитерські вироби можна взяти з собою і їсти на ходу. А в наш час - це дуже зручно, адже людям стало звично одночасно, і їсти, і робити щось інше. Споживачам більше не хочеться витрачати свій час на "перекус", сидячи в кондитерській. Більшість закладів збільшують продажі завдяки розширенню асортименту і snackable солодощів. І тут характерним прикладом може бути:

tistechka

• тірамісу

• сендвіч-морозиво

• різна випічка

• муссові десерти і ін.

Говорячи про останній приклад, то виробники кремовою випічки стали ще більш винахідливішим. Кондитери почали упаковувати свою продукцію в індивідуальні упаковки різного розміру, що було нововведенням для такого типу десертів.

Надрукована 3D-смакота

Дійсно новим трендом стають 3D-принтери в закладах громадського харчування. Застосування такої техніки є дуже доречними для кондитерської справи. Харчовий принтер функціонує в тому ж порядку, що і кондитер, видавлює з мішка крем або тісто. Але головне тут - точність, з якою працює цей пристрій. Ми переконані, що 3D-прилади з часом призведуть до скорочення персоналу в кондитерських. Але ще рано про це говорити, точно не в цьому році. А поки можна просто насолоджуватися технічними досягненнями.

Африка в попиті

Всі знають про проблеми африканського континенту. І все ж, тут спостерігається певне зростання економічних показників, оскільки різна рослинна афро - продукція успішно складає конкуренцію європейській. За даними статистики, в Європі все більшої популярності набирають африканські страви і смаки в закладах громадського харчування.

Для кондитерської галузі це означає збільшення кількості, використовуваного какао. Але постачальники повинні викликати у споживачів впевненість походження такого інгредієнта. Опитування показало, що 52% британців будуть купувати екзотичні продукти тільки в тому випадку, якщо будуть довіряти їх "етичному" виготовленню. Це означає, що виробництво не повинно шкодити природі а також приносити користь місцевим громадам.

Цукор? - Не треба

І нарешті, тенденція останніх років - європейці проти рясного вживання цукру. Більшість опитаних були за зниження вживання цукру: 54% німців, 55% французів і 60% італійців. У деяких країнах вже введено "податок на гріх", який передбачає певну міру покарання для виробників. Поки це стосується виробників соків і газованої води, але європейці чекають, коли в кондитерській сфері теж лімітують використання цукру.